Antal produkter i varukorgen

Service och support

Returer och byten

För att vi ska kunna hantera RMA-ärenden så måste vi har ett ärendenummer. Ni ansöker om detta genom att fylla i dokumenten nedan enligt följande anvisningar. Viktigt! Returer, serviceärenden och reparationer som skickas till oss utan RMA-nummer, kommer att skickas tillbaka utan åtgärd.

Vid returer

OBS! Denna procedur ska ej användas om produkten är defekt. Använd då istället den som ligger under serviceärenden och reparationer.

  1. Ladda ner denna Excel-fil, fyll i fälten och skicka den till oss på info@focusnordic.se
  2. Ni kommer sedan att få den i retur från oss med anvisningar.

Service och reparationer

Vid serviceärenden och reparationer

  1. Ladda ner denna pdf och fyll i fälten, skicka den till oss på info@focusnordic.se OBS! Ni ska endast fylla i detta dokument för serviceärenden till Focus Nordic.
  2. Ni kommer sedan att få den i retur från oss med anvisningar.

Ladda ner prislista för Steiner